Ja i moje wesele

Artykuł napisany przez administratora

W branży weselnej żyję praktycznie od urodzenia. Tata na długo przed moim poczęciem był chałturnikiem weselnym. Ja zaraz po skończeniu szkoły zacząłem prowadzić wesela jako dj prezenter. Jednak do tej pory nie zastanawiałem się nad tym jak będzie wyglądało moje wesele. Mam już jednak 21 lat i chyba czas usiąść i zacząć myśleć o przyszłości, o rodzinie.

Aby założyć rodzinę potrzebny jest ślub a co za tym idzie wesele. Nie ukrywam, że tą część najchętniej bym ominął. Wydaje mi się, że zarówno papier jak i przyjęcie weselne to rzeczy najmniej ważne w związku. Jestem zdania, że najpierw powinny być dzieci a potem ślub.

Moja druga połówka jednak nigdy do tego nie dopuści. Już zaczynają się rozmowy na temat pierścionka, wspólnego mieszkania, ślubu i wesela. Rozumiem ją, ale z drugiej strony na pewno nie będę robił nic przeciw sobie.

Ale do rzeczy. Załóżmy, że mojej dziewczynie uda się mnie przekonać w 100% do wesela (zamiast tego przyjęcia wolał bym ją zabrać w długi miesiąc miodowy do różnych ciekawych zakątków świata), co wybierzemy? Gdzie zorganizujemy ceremonię i przyjęcie? Kto będzie świadkiem? Kto zagra? Kto nagra? Gdzie zdjęcia? Jaki plener? Jakie atrakcje? Jakie prezenty dla gości, rodziców?

Żyjąc weselami już kilka ładnych lat spotkałem się z niesamowitą ilością różnych ofert, projektów, pomysłów, artykułów. Ciężko jest w tym wszystkim znaleźć coś dla siebie, wiadomo, że każdy chce aby jego przyjęcie było wyjątkowe, aby cechowała je indywidualność. Z drugiej strony ciężko jest wymyślić coś, czego nie miał lub nie planuje zrobić ktoś inny.Trzeba się wykazać wówczas niesamowitą kreatywnością (trochę jej mam, ale czy wystarczy?).

Oczywistą sprawą jest, że przy ustalaniu atrakcji weselnych będę zmuszony brać pod uwagę budżet domowy, ale załóżmy, jestem synem Waltera a moja dziewczyna to córka Gatesa i ta sprawa nas nie ogranicza:) (pomarzyć każdemu wolno).

Po pierwsze ślub:

Mały, skromny kościół najlepiej gdzieś w zacisznym lesie.

Po drugie pojazd:

Czarna kareta i białe konie, ewentualnie zabytkowy RR

Po trzecie sala weselna:

Stylizowana na staropolski dwór szlachecki. Koniecznie trzy sale: dwie do muzyki trzecia jadalna. Sala obrośnięta lasem, niedaleko strumyk i bogata roślinność.

Po czwarte catering:

Wg mnie jedzenie jest drugą co do ważności sprawą, gwarantującą udaną zabawę na weselu. Dlatego na jedzeniu wg mnie nie powinno się oszczędzać.

Po piąte muzyka i prowadzenie przyjęcia:

I tutaj zaczynają się schody. Z racji mojej „pracy” pod tym względem jestem najbardziej przekorny i niezdecydowany.

Z jednej strony znam kilka osób które mam nadzieję sprostały by moim wymaganiom, jednak z muzyką jestem na tyle związany, że jednej nocy zdecydowanie nie starczyło by na pokazanie gościom tego co chcę.

Myślę nad dwoma salami tanecznymi: na jednej grałby zespół, na drugiej dj. Nad obydwoma salami czuwał by jeden wodzirej który nie tylko kierował gośćmi na którą salę mają w danym momencie się udać (np jakieś konkursy, oczepiny itp) ale również by ich zabawiał.

Oczywiście jedyną opcją zespołu jaka wchodzi w grę jest skład minimum 5 osób, który grał by wyłącznie na żywo, nie musiał by zabawiać gości, byle by jego muzyka płynęła z serca i brzmiała wyjątkowo.

Dj na wesele natomiast wprowadził by trochę nowocześniejszych rytmów które zespół grający na żywo po prostu technicznie nie jest w stanie zagrać.

Najważniejszą sprawą na moim weselu jest oczywiście akordeon. Nie wyobrażam sobie przyjęcia bez tego instrumentu. Tylko on nadaje imprezie ten klimat. Oczywiście na moim weselu nie obędzie się bez minikoncerciku mojego i taty. Na pewno zagramy kilka utworów ze specjalną dedykacją dla mojej już żony i rodziców.

Ajć, pisząc ten artykuł najzwyczajniej się rozmarzyłem. Chyba jednak organizacja wesela też może być ciekawa i dać trochę satysfakcji i radości. Kto wie może jednak zmienię zdanie. Żeby jeszcze te finanse tak człowieka nie ograniczały. Było by pięknie.

A Wy jakie macie marzenia dotyczące Waszego przyjęcia? Które są do spełnienia a które to prawdziwa utopia?

Piszcie na nasz mail: em_k_s@o2.pl. Najciekawsze artykuły opublikujemy. Może to właśnie my będziemy potrafili spełnić Wasze najskrytsze marzenia?

Pozdrawiam
http://www.dj-na-wesele.pl
Artur W.

Published in: on 6 Maj, 2008 at 10:43 pm  Dodaj komentarz  
Tags: , , , ,